Zavrieť

Porady

Legislatíva ČR

Dobrý deň, momentálne som študentkou 4.ročníka na VŠ a píšem diplomovú prácu. Chcela by som sa spýtať na platnú legislatívu účtovníctva v ČR, pretože mám z toho v hlave chaos. Konkrétne mi ide o platnosť vyhlášky č. 500/2002 Sb. či ešte platí, alebo je už nahradená nejakou inou, a taktiež české účtovné štandardy, ktoré sú momentálne platné...za všetky odpovede budem veľmi vďačná
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    willma je offline (nepripojený) willma

    willma
    keď PORADA je taká fasa - načo by som si hľadala https://www.google.sk/search?q=legislat%C3%ADva+%C4%8Dr&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:skfficial&client=firefox-a NECHAPEM V COM JE MOJ PRILOZENY LINK NEUZITOCNY a taktiež KEJKINA odpoveď. Vari nechceš aby sme ti Tvoju diplomovku dodali najlepšie už zviazanú???Týmto prístupom si určite získaš v poraďáckej komunite veľa sympatizantov.
    Naposledy upravil willma : 02.07.13 at 06:15

    Hlasovalo 6 pouzivatelov

    Užitočné (5)
    beatam, KEJKA, pepsikova, Dav, Dana1
    Neužitočné (1)
    4

    KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

    audítor, účtovník, odborný poradca ...viac KEJKA
    logo
    TriviTax,s.r.o.
    na diplomovú prácu? no comment.

    Hlasovalo 5 pouzivatelov

    Užitočné (3)
    Dana1, beatam, Dav
    Neužitočné (1)
    Komentár, nie odpoveď (1)
    1