Zavrieť

Porady

Nezaplatená faktúra a reklamácia služby...

Dobrý deň, potrebujem pomoc.... v septembri 2011 bola vykonaná renovácia dverí, predpokladaná cena bola cca 1500Eur. po vykonaní prác a pri odovzdaní dverí zákazníčka odmietla zaplatiť renováciu dverí, že to zaplatí až keď jej budú zrenovované aj zárubne, pričom dohodnuté boli v zákazkovom liste len dvere. Keďže na dverách nebolo treba robiť všetky úpravy a zároveň jej bola poskytnutá zľava, celková cena za renováciu dverí robila 1050,- eur. Keďže zákazníčka odmietla zaplatiť faktúru, boli jej zaslané aj 2 upomienky. Žiaľ faktúru neuznala a tak sa o doplatok k faktúre cca 400 eur súdim... Minulých dňoch prebehol súd a čuduj sa svete, sud uznal, že dielo nie je dokončené, že dvere treba reklamovať (doložila fotografie úplne zničených dverí) a súdne pojednávanie som prehral.... takze neuvidim doplatok 400 eur, musim zaplatiť svojho právnika, právnika odporcu a čo teraz??? ako to je s reklamáciou, keď sa na mňa s takým problémom nikto neobrátil??? ako je možné, že svedkovia z mojej strany aj zo strany odporcu potvrdili moje právo, odporkyna celý cas klamala a aj tak jej sud dal za pravdu!!!
3 komentárov     zbaliť
marjankaj Aký doplatok 400 €?
Jandarinka zakazníčka dala zálohu 650,- eur a doplatok je teda 400eur
marjankaj Sakra, ako to že som to nezbadal?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    draik je offline (nepripojený) draik

    draik
    Bez nahliadnutia do rozhodnutia súdu a zistenia faktov sa k prípadu vyjadriť nedá.
    5 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Jandarinka nic viac mi k tomu nepoviete?
    marjankaj No to je ako keby si chcela aby ti operovali slepé črevo po telefóne.
    Je pre teba taký problém opísať to rozhodnutie súdu? A nič nevynechať okrem osobných údajov? Lebo ten tvoj popis je ako od neandertálca.
    Jandarinka to hadam nie :-) písomné rozhodnutie ešte neprislo, maju na to predsa 30dni...
    a čo mam teraz robit??? mam jej nechat 400eur, zaplatit vsetky sudne trovy a ešte jej urobiť to, čo si ona u mna neobjednala???
    draik Chce to vedieť aspoň dôvod, prečo tak súd rozhodol. A k tomu stručne a výstižne fakty. Inak zostáva počkať si na písomné vyhotovenie rozsudku a prípadne sa potom odvolať.
    Jandarinka ahojte. takže konečne prišiel rozsudok - od 3.7.2013!!! Našiel by sa tu prosím niekto, s kým by som to mohla bližšie skonzultovať, prosím?
      zbaliť

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Podaj odvolanie voči rozhodnutiu - bude sa musieť riešiť na vyššej inštancii. Tam predlož to, čo si objednala.
    Môžeš tiež namietať i to, že súd nezobral do úvahy výpovede tvojich svedkov.

    12janci12 je offline (nepripojený) 12janci12

    Svet je čím ďalej čudnejší. Vadí mi, že ak rozprávam spisovne, tak mi ľudia nerozumejú, že ja nerozumiem tej spúste angličtiny čo miešajú do slovenčiny, vadí mi reklama na každom kroku. Nerozumiem ľudom čo si myslia že peniaze sa "zarobia" nejakým vkladom do fondu či akcií a nie prácou. Ďakujem ľuďom čo sú ešte stále normálny a bojujú za správne veci. ...viac 12janci12
    Medzi zákazníkmi sú štatisticky vzaté pravidelne sa vyskytujúce "......" K tomu treba pripočítať že zákony sú robené nie rovnovovážne, ale silne naklonené v prospech zákazníkov a podobne majú tendenciu aj v rozhodovaní súdy. Preto aby bola aspoň nejaká šanca na spravodlivosť, treba mať dobre urobené "papiere". My už roky podobné problémy nemáme, ale robíme to, čo obyčajne živnostníci nerobia - zmluvy, dodacie listy, preberacie protokoly..... funguje to, aj keď je s tým dosť roboty. Podľa toho čo píšete sa domnievam, že ste pravdepodobne nespomenuli miečo dôležité. Predpokladám, že to otočili do polohy že ste neodviedli bezchybnú prácu na dverách. Ak nemáte podpísaný odovzdávací protokol "bez závad" tak zabudnite že sa niečoho domôžete a ožeľte peniaze, lebo vás to bude stáť ešte voac.
    Mám známeho renovátora, na toho sa žena usmievala, všetko bolo s poriadku až kým mala zaplatiť, vtedy ho bez varovania udrela po hlave a vystrčila z dverí a zamkla. Nedokázal s tým nič urobiť, musel oželieť peniaze........ Sme na Slovesnsku
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Jandarinka no fasa... zakazkovy list mame aj od nej podpisany, v nom stoji, ze si objednava renovaciu dverí (zárubne tam nie su spomínané - na ne sa vystavuje dalsi zakazkovy list) a aj tak je pravo na jej strane...
    Jandarinka ako ten znamy renovator teraz funguje? zaplatila mu to? ake doklady ma pri preberani a odovzdavani dveri???
    12janci12 Nezaplatila mu, oželel tie peniaze.. Neviem ako má presne urobené papiere, ale zrejme je, že treba mať hlavne v odovzdávacom protokole mať množstvo a vyjadrenie či zákazník preberá prácu bez výhrad, eventuálne aké sú nedorobky.
      zbaliť

    Nezaplatená faktúra a reklamácia služby...

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.