Zavrieť

Porady

Redaktori a prispievatelia na technologicky blog

Zdravicko, chcel by som dat dokopy par ludi, s ktorymi by sme zbuchali blog o vede a technike. Prekladali by sme US clanky, pisali vlastne, neskor pripadne robili recenzie. Kazda pomoc vitana. Som fanusik vedy a techniky ale nemam vela casu na pisanie prispevkov.

Dakujem
Naposledy upravil Richard : 18.07.13 at 12:02 Dôvod: odstranenie reklamy
Usporiadat
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Otázka - a čo autorské práva pôvodných článkov? Alebo si myslíš - opíšem - preložím - cudzím perím sa popýšim?
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
mosaicx mosaicx

mosaicx je offline (nepripojený) mosaicx

Nie urcite nie, so suhlasom povodnych stranok..
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

No ja len toľko - pokiaľ by si preberal články napr. z http://www.pcmag.com/ - tak pochybujem, že ti poskytnú licenciu na preklad (pozri sa dole na stránku - tam to majú jasne napísané).
Use of this site is governed by our Terms of Use and Privacy Policy.Copyright 1996-2013 Ziff Davis, Inc. All Rights Reserved. PC Magazine is a registered trademark of Ziff Davis, Inc. Reproduction in whole or in part in any form or medium without express written permission of Ziff Davis, Inc. is prohibited.
0 0
mosaicx mosaicx

mosaicx je offline (nepripojený) mosaicx

Dik, ale tych zdrojov je hrozne vela odkial sa da cerpat..
Ale vidim ze tu nikoho kto by sa pripojil nenajdem tak nic...
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Na toto ti odpoviem inak - autor vydá článok, iný ho preberie na základe licencie od pôvodného autora. Ty ak preberieš článok od toho "iného" on ti licenciu udeliť nemôže (lebo nie je autorom a nemá právo dať na pôvodný článok licenciu) - takže by si aj tak porušil autorské právo (dokonca dvakrát - pôvodného autora a licencovaného poskytovateľa).
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač