Zavrieť

Porady

Výpočet mzdy pri PN

Dobrý deň, prosím o radu. Zistila som, že som nesprávne vypočítala zamestnancovi mzdu. Od 29.7. do 12.8.bol PN a do dochádzky som mu cez soboty a nedele nenahodila PN,ale len na pracovné dni, nakoľko je to "osmičkár". To znamená, že po 10. dni neodovzdal papiere do SP a výplatu za júl má zle vypočítanú. Som začiatočník v mzdách a neviem, ako túto chybu napraviť. Poradí mi niekto ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kn-alka je offline (nepripojený) kn-alka

    Jarka jméno mé :) kn-alka
    Opravíš mzdy tak ako majú byť správne a všade pošleš opravné výkazy. Rozdiely v odvodoch doplatíš.

    Dav je offline (nepripojený) Dav

    Dav
    29,30,31.7. = 25 % z vymeriavacieho základu,
    1,2,3,4,5,6,7. -55% z vymeriavacieho základu. Odfoť PN,začiatok aj ukončenie a odnes do SP, čím skôr.Nemocenské od 8. do 12. 8. vrátane mu bude platiť SP.
    Oprav mzdy a odošli opravné výkazy. Pozri si, ako si s vyrovnaním peňazí so zamestnancom, a buď mu doplať, alebo zraz. Súhlas so zrážkou si daj zamestnancovi podpísať.
    Naposledy upravil Dav : 05.09.13 at 12:06

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Čo znamená osmičkár? Jeho PN bola dlhšia ako 10 KD, takže mal mať zaplatenú náhradu od zamestnáv. a nemocenské od SP. Potvrdenie o DPN mal zamestnáv. zaslať do SP.