Zavrieť

Porady

preddavok na daň pri minimálnej mzde

Dobrý deň,
mám minimálnu mzdu (v hrubom 337,70 Eur, poistné 45,2 EUR, preddavok na daň 55,57 EUR, v čisom 236,91 EUR).Chcem sa spytať ohľadom preddavku na daň, či je spravne ze mi ho zamestnavatel zraža, pripadne ake su moznosti. Som obyčajny laik, poprosim jednoducho vysvetlit. DAKUJEM pekne.
S pozdravom

Zuzana
Mila123 si poberateľom dôchodku?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kn-alka je offline (nepripojený) kn-alka

    Jarka jméno mé :) kn-alka
    Máš len toto jedno zamestnanie? Ak áno, mal si podpísať vyhlásenie, v ktorom uvedieš, že si uplatňuješ nezdaniteľnú časť základu dane, čím ti nevznikne povinnosť platiť daň.


    Uvedené neplatí, ak si poberateľom starobného dôchodku !!
    Naposledy upravil kn-alka : 09.09.13 at 09:01
    12 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    zuzina667 áno, iba toto jedno zamestnanie mám. čo to pre mna znamená, následne, ak to podpisem? nebudem platit tych 55,57 EUR (budem mat tym padom cistu mzdu 292,48 EUR?) a pri danovom priznani potom ako postupovat?.....
    Ďakujem pekne za odpoved.
    kn-alka ak podpíšeš toto vyhlásenie, už sa ti nebude strhávať tých 55,57 €. V ročnom zúčtovaní, alebo daňovom priznaní (ak budeš mať za rok základ dane nižžší ako 3 735,94) doteraz strhnutá daň sa ti vráti.
    kn-alka podpísané vyhlásenie treba odovzdať zamestnávateľovi