Zavrieť

Porady

Vrátia mi peniaze, ak odmietnem výber nového výrobku po reklamácii ?

Pred cca 3 rokmi som si v nemenovanom obchode v ZA kúpila kufor. Po roku mi z neho odpadlo koliečko, reklamovala som ho a dali mi miesto neho kufor nový. Tento mi vydržal zas AŽ rok, nakoľko sa na ňom utrhol nit z držadla. Nasledovala ďalšia reklamácia s tým, že mi ho vrátili v otrasnom stave - nity boli nekvalitné, zle pripevnené - odmietla som ho prevziať. Teraz po mesiaci čakania mi prišla sms s tým, že lepšie to už neopravia, že sa mám zastaviť a vybrať si kufor nový... Pravdupovediac, nemám o to záujem, isto by sa mi niečo pokazilo aj na tomto - už treťom. Je nejaká možnosť, že by mi vrátili plnú sumu, za akú som kufor kúpila ? ( 80eur ) ... ďakujem.
veronikasad S akým dátumom máš doklad o kúpe toho druhého kufra ? Resp. vystavili ti vôbec doklad z ERP ?
ankh 1.8.2012 bol ten druhý 'zakúpený' . Doklad mám od toho.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Ak ti predajca uznal reklamaciu, nemoze ta nutit vybrat si iny tovar.
    Ty mas narok od zmluvy odstupit a ziadat naspat plnu sumu tovaru.

    Ak by predajca trval na svojom, obrat sa na SOI v najblizsom okoli /kontakty si vygoogli/

    viac o reklamaciach citaj napr. tu : http://www.pravaspotrebitela.sk/?pag...hures&itemid=9
    Naposledy upravil arizona : 01.12.13 at 13:19
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    ankh Super ! Ďakujem moc.
    arizona niet za co...a nedaj sa odbit :-)
    kopretinka nemôže nútiť výmenu za iný tovar,ale môže reklamáciu vybaviť výmenou za ten istý druh tovaru.
    Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť.
    arizona ved je to uz treti kufor co ma od nich! To tam ma chodit pravidene dalej? :-D
      zbaliť

    kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

    kopretinka
    záleží od obchodníka,či vráti peniaze alebo ti dá nový tovar.Ty si vyberať nemôžeš.
    Jediná podmienka je,že musí dodržať reklamačnú dobu 30dní. Ak to nestihne,máš nárok na vrátenie peňazi.
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    veronikasad Nesúhlasím. Tiež sa mi pokúsili pri reklamácii kabelky nanútiť výber nového tovaru a nepochodili. Ak predajca uzná reklamáciu, zákazník môže žiadať vrátenie peňazí. Po uplynutí reklamačnej lehoty 30 dní už predajca inú možnosť nemá, ak zákazník na tom trvá.
    ankh Je to do 30tich dní. :/ Skúsim žiadať teda o vrátenie peňazí - keďže mi uznali reklamáciu. Prinajhoršom si vezmem zas nový a o rok sa tam potrepem s ním zas. Ach jaj. :/ Ďakujem za odpovede!
    kopretinka POZOR: nie výmenou za INÝ tovar,ale za ten istý
    misoft Výmena za rovnaký výrobok (výrobok rovnakého určenia). Teda je možnosť si vybrať iný kufor - otázka je však, či aj ten tretí by vydržal...... pri dnešnej "superkvalite" ZNAČKOVÝCH výrobkov Made In China......
      zbaliť

    Vrátia mi peniaze, ak odmietnem výber nového výrobku po reklamácii ?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.