Zavrieť

Porady

Zamestnanie - živnosť

Ahojte,
prosím o radu v nasledovnom prípade:
Som zamestnaná ako účtovníčka v advokátskej kancelárii (prac.zmluva na dobu neurčitú).
Zároveň mám živnosť - robím účtovníctvo.
Chcem sa spýtať - môžem môjmu zamestnávateľovi vystaviť faktúru, ak som mu z účtovníctva robila veci nadrámec mojich povinností, ktoré mi vyplývajú z pracovnej zmluvy?
Ďakujem za všetky príspevky
Gong
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kukučka je offline (nepripojený) kukučka

    kukučka
    Nechápem, to ti z pracovného pomeru nevyplývajú všetky povinnosti účtovníčky?
    Alebo sú to iné práce? Ak áno, fakturuj. Pre druhýkrát si to ale dohodni dopredu aby ti to aj zaplatili.
    Naposledy upravil kukučka : 23.03.06 at 14:57

    Zamestnanie - živnosť

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.