Zavrieť

Porady

12 komentárov     zbaliť
jslancik okno máš maximalizované?
Kwetka Áno mám..Podotýkam,že som laik v PC oblasti :-)
mirko70 Ak otvoríš moje dokumenty a lišta bude fungovať správne,treba preinštalovať prehliadač(Chrome)
Kwetka Otvorila som dokumenty a tam posúvanie fungovalo správne..tak to si ma potešil,díky,chyba bude zrejme v tom..Ináč je to po starom,bez šípok,jedine v dokumentoch ok.
mirko70 používam Operu a tam šípky tiež nenájdeš.Rolovacie koliečko na myške ich plnohodnotne nahradí.Takisto ak na noťase klikneš na tej plošinke v pravej časti a stálym držaním si posúvaš bočnú lištu,takže šípky nebudeš potrebovať.
Kwetka Áno,ibaže nepoužívam myš pri notebooku a posúvať lištu stálym držaním je práveže nepohodlné,okrajovými šípkami na lište to bolo rýchle a jednoduché,preto hľadám spôsob,ako sa k tomu vrátiť.Díky.
ivka70 v akom programe?
Kwetka WindowsXP
ivka70 vo windows ziadnu listu nemas ... tomuselo byt nieco ine, word, excel, explorer .....
Kwetka Prepáč,samozrejme,používam Google Chrome.
misoft Šípka hore a dole - posúva stránku hore a dole. To isté urobí i koliesko na myške.
Kwetka Dík,no nepoužívam myš..fičím na notebooku bez nej.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    KoxXxo je offline (nepripojený) KoxXxo

    KoxXxo
    Akú máš verziu "chrome"? Toto bude asi "vylepšenie" od verzie 32.xxx

    Pridaj si do chromu toto rozšírenie: