ako už bolo písané, je to pravdepodobne špekulant alebo je taký "od prirodzenia"...
Na obchod play musí zadať mailovú adresu na gmaili, bez toho to nepôjde tuším. A ak chce nakupovať, musí priradiť kartu, čo môže byť problém. Ale nie problém mobilu, podotýkam. Dúfam, že si pred zaslaním spravila "factory reset" - obnova pôvodných nastavení.
Zlý android? to ti fakt tak povedal?
![Big Grin](https://www.porada.sk/images/smilies/biggrin.gif)
Očividne sa v tom vyzná. Nech si ho aktualizuje, ak je "zlý". Btw. nerobil ti v tom mobile niekto "custom ROM"? To by teoreticky mohol byť dôvod takého vyjadrenia (zlý android).
Pozri komunikáciu, akú máš s ním. Písomnú, samozrejme. A komunikuj iba písomne, to je základ. Nech je všetko jasné a na papieri.