Zavrieť

Porady

Odroda od cesty-Figovník.

Z BiH som si priviezol rastlinku Figovnika, zastal som pri ceste a skrutkovačom som ju vydlabol zo zeme. Bude rodiť alebo sú aj plánky ako je to u iného ovocia? Nebolo to zo sadu. Krásne vonia, robí mi radosť. Mám doma aj rodiacu Brown turkey, nie som začiatočník.
Pôvodne som písal do iného príspevku o Figovníku, v novej Porade je to na školenie.
Naposledy upravil Taserda : 28.02.14 at 17:04
DSC_0363.jpg  
arizona ak chodi na Poradu aj nejaky odbornik na figovniky, podla nazvu tvojej temy sem asi tazko nakukne a poradi .-)
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    skodar ako rodi ten figovnik od cesty?
    Chobot To ja neviem. Ja ho nemám.

    Milas265 je offline (nepripojený) Milas265

    Milas265
    Tak nie som odborník,ale viem,že treba partenokarpický...doniesol som si z Turecka a nič...bol to smyrenský typ a ten potrebuje k opeleniu mušku,čo u nás nežije :-) treba počkaťa uvidíš,čo to bude...

    TomasHC je offline (nepripojený) TomasHC

    TomasHC
    Ja mám asi 5 kusov tiež od cesty z Chorvátska v 2012, jedna mala aj asi 4 figy v 2013, ostatné boli ešte veľmi slabé, uvidím tento rok, už vyháňajú listy
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Taserda Máš ich v črepníku? Ak áno už sa ukazujú plody?
    TomasHC Ano, cca 28cm kvetináče a ešte len vyháňanú listy, na plody to vidím za pár mesiacov...