Zavrieť

Porady

O koľko euro môže agentúra krátiť diety pri práci v DE-môže ich aj nevyplatiť?

Môžem prísť o diety, keď pracujem ako opatrovateľka s 24-hod. starostlivosťou; miesto práce-rodina klienta v DE, zmluva(Zmluva podľa §42 a nasl. Zákona č. 311/2001 z.Z ZP) s SK agentúrou znie na 100€ btto mesačne (ide o čiastočný pracovný úväzok, na kratší pracovný pomer-vraj za 10 hod týždenne-s odôvodnením, že agentúra vychádza ohľadom výšky mzdy v ústrety opatrovateľkám, aby mohli zostať registrované na úrade práce - a ktože by sa mohol 3 mesiace neukázať na úrade práce a pritom zostať v evidencii??), pričom v zmluve s agentúrou nie je explicitne uvedené, že súčasťou zmluvy je aj príloha, na základe ktorej je jasné, aký celkový ntto príjem mesačne získam. Ale tento list s tabuľkou je len tak k zmluve priložený „aby som pre lepšiu orientáciu vedela výšku svojej mesačnej odmeny“ a teda celkovo za 3 mesiace. Na otázku, prečo nie sú diety v plnej výške (krátené o 25%), som dostala odpoveď „veď tam budete mať ako opatrovateľka stravu aj ubytovanie“(strava s ubytovaním je zabezpečená v rodine klienta). Takže mi vlastne nemusia dať okrem tých 100€ btto ani cent (a vidina zárobku zostane v nedohľadne) za diety a ja by som nič nevysúdila?
Naposledy upravil Askja : 28.02.14 at 20:47
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!