Zavrieť

Porady

Co treba k davke v nezamestnanosti,ak som pracovala v zahranici?

Mili poradaci, som v takejto situacii: chcela by som si poziadat o davku v nezamestnanosti na Slovensku. Momentalne pracujem ako sezonny pracovnik v Rakusku 4,5 mesiaca to bude celkovo, predtym nadvazovala praca v Cechach 1.5 roka a predtym opat sezonna praca v Rakusku 4.5 mesiaca. Pokial viem je mi treba formular E301. Tento formular potrebujem od posledneho zamestnavatela alebo od vsetkych troch, pripadne len Rakusky a Cesky, alebo z Ciech mi ho netreba?? Dakujem za info
Naposledy upravil veuska : 01.03.14 at 19:37
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Anik je offline (nepripojený) Anik

    Anik
    Nechcem byť za protivnú
    1, máš za posledné 3 roky odpracovaných 730 dní ?
    ak nie na dávku môžeš zabudnúť ale ak máš aj tak je najlepšie žiadať o dávku v krajine, kde si naposledy pracovala
    ale keď si zadáš do uja googla
    podpora v nezamestnanosti ak som pracoval v zahranici
    tak Ti vyjde spústa stránok a môžeš čítať
    najdôležitejšie však je bod č. 1