Zavrieť

Porady

kam zaradím zostatok v pokladni v DP FO "B" pri daň.evidencii ?

konečný zostatok peňazí v pokladni zaradím pri daň.evidencie do tab. 1a do riadku 1 ako hmotný majetok zaradený do OM, alebo do r. 3 zásoby?
6 komentárov     zbaliť
veronikasad robíš svoje DP alebo pre klienta ?
EvkaKovacova pre rodinu prečo?
veronikasad Pretože ako klient by som ti DP urobiť nedala. Nemáš základné znalosti - nečítala si postupy účtovania ... Prepáč, musela som ...
EvkaKovacova som začiatočník, veď aj ty si raz bola, nie? a každý sa učí na svojich chybách.....ďakujem , tvoje slová sú povzbudzujúce, hneď mám do toho väčšiu chuť.
kn-alka zostatok v pokladni sú peniaze a nie hmotný majetok, do tabulky 1a vôbec nejdú. Veronikasad naráža na to, že nepoznáš základné pojmy účtovníctva, ináč by si vedela, že zostatok v pokladni sa nepovažuje za hmotný majetok.

http://www.finance.sk/podnikanie/inf...tneho-majetku/
EvkaKovacova vychádzala som z toho, že peniaze patria vo výkaze majetku a záväzkov pod krátkodobý fin.majetok, a že pri daň. evidencii sa vypĺňa tab. 1a ako "náhrada" tohoto výkazu, tak som si myslela že aj tieto údaje tam treba zapísať. sorry, dík kn-alka za vysvetlenie.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Pri daňovej evidencii sa nesleduje zostatok v pokladni.