Zavrieť

Porady

Pracovná obuv

Zdravím, pracujem ako operátor výroby a od firmy som dostal pracovnú obuv, no dosť ma od nej bolia nohy a taktiež aj chrbtica. Problém je v tom, že za jej nenosenie môžem dostať písomné pokarhanie, čiže nejakých 25€ dole s výplaty. Je teda nejaký spôsob ako sa brániť ? Veď predsa nemôžem nosiť obuv, ktorá mi spôsobuje bolesti a úplný diskomfort pri práci.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    Nikde nie je napísané ( teda pokiaľ viem ) , že musíš mať na nohách pracovnú obuv od firmy.

    Ty len musíš mať vhodnú obuv, ktorá spĺňa pravidlá bezpečnosti pri práci.

    Povedzme, že od firmy si dostal obuv v obstarávacej cene cca 30 €.
    Kúp si ( samozrejme za vlastné ) obuv, ktorá síce bude v cene okolo 100 €, no bude vyhovovať tomu komfortu a aj tej bezpečnosti pri práci.
    Môžeš dokonca argumentovať aj nejakým potvrdením od príslušného lekára o zdravotnom stave.

    Problém zakúpenia vhodnej obuvi by som konzultoval s firmou vopred - vyžadoval súhlas na nejakom potvrdení pre každý prípad.

    Mikulas 999 je offline (nepripojený) Mikulas 999

    Mikulas 999