Zavrieť

Porady

Má niekto šablónu a pluginn do WORDPRESS pre malú REALITNÚ KANCELÁRIU?

môže byť odkaz na jej stiahnutie alebo zaslaná mailom, podmienka je aby bola v Slovenčine keďže anglických je veľa ale neviem to nejak prerobiť - som wordpress začiatočník prípadne ak niekto za simbolickú cenu spraví základ stránky so šablónou a systémom pre RK. Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    taiko je offline (nepripojený) taiko

    Som, kto som taiko
    Co povazujes za symbolicku cenu?
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Maťko Exkluzívny Telek V prvom rade by som rád riešil môj problém nie cenu.. Ak je cena tvoja otázka č. 1 nebudeš asi človek ktorý je možným riešením môjho problému.. (pretože logicky ak chceš niekomu pomôcť / PORADIŤ tvoja otázka by mala smerovať k jeho požiadavke nie k cene).. takže ďakujem, ale "nemôže si ťa dovoliť zaplatiť" ...
    taiko kokso, Tvoje dedukcne schopnosti su neuveritelne, ba az "Exkluzivne". Nenapadlo Ta, ze ked das pozadovanu cenu, viac ludi sa bude chciet zaoberat Tvojim "inzeratom"?
    Ty nieco chces, chces to kompletne, bez namahy, hned a zadarmo, mas milion podmienok a este si aj arogantny a zvrateny. Nuz vela stastia v zivote Ti prajem.

    BTW. Ja nie som web developer, ani WP expert.