Zavrieť

Porady

Prerušenie štúdia na strednej škole (študujem už druhú)

Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, či je možné prerušiť štúdium na strednej škole (navštevujem Konzervatorium a študujem ho po maturite) z toho dôvodu, že chcela by som začať navštevovať vysokú školu a chcem sa na prijímačky pripraviť a pri štúdiu sa mi to len tak nedá, či je možné by si mi to schválili ako dôvod a či je to možné, keď už sú prázdniny. Písala som aj mail k nám, ale nik neodpísal, zrejme tam teraz nik nieje. Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    245/2008 Z. z.Zákon o výchove a vzdelávaní (školský zákon)

    § 34
    Prerušenie štúdia a zmena študijného alebo učebného odboru

    (1) Riaditeľ strednej školy môže povoliť prerušenie štúdia žiakovi, ktorý splnil povinnú školskú dochádzku, na žiadosť jeho zákonného zástupcu, ak ide o plnoletého žiaka, na jeho žiadosť, najviac na tri roky; riaditeľ školy je povinný na základe žiadosti žiačky alebo jej zákonného zástupcu prerušiť štúdium pre tehotenstvo a materstvo alebo jej povoliť štúdium podľa individuálneho učebného plánu.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť