Zavrieť

Porady

externých technik BOZP

Otázky sa nemažú. (pozn. moderátora). Text vraciam späť:

Dobrý deň, chcela by som rozšíriť činnosť svojej spoločnosti o poskytovanie služieb BOZP externou formou. Teda my túto činnosť budem zabezpečnovať pre iné firmy - externý bezpečnostný technik. Potrebovala by som vedieť čo všetko potrebujem k tomu, aby moja firma mohla túto činnosť vykonávať. Ďakujem.
Som držiteľom osvedčenia bezpečnostného technika a mám prax 1 rok.
Naposledy upravil Chobot : 05.09.14 at 08:49
3 komentárov     zbaliť
willma skvelá reakcia, nedostala som odpoveď aká by sa mi páčila, tak vymažem pôvodné zadanie. Lenže to Ti je figu platné.
Chobot Pre istotu ho dám aj sem, keby ho znovu vymazala.


Dobrý deň, chcela by som rozšíriť činnosť svojej spoločnosti o poskytovanie služieb BOZP externou formou. Teda my túto činnosť budem zabezpečnovať pre iné firmy - externý bezpečnostný technik. Potrebovala by som vedieť čo všetko potrebujem k tomu, aby moja firma mohla túto činnosť vykonávať. Ďakujem.
Som držiteľom osvedčenia bezpečnostného technika a mám prax 1 rok.
willma vďaka
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    willma je offline (nepripojený) willma

    willma
    naštuduj si zákon 124/2006 a ostatné súvisiace predpisy - veď už rok robíš bezpečáka, tak by si sa mala vedieť orientovať.

    frzanony je offline (nepripojený) frzanony