Zavrieť

Porady

Musím si osobne vyzdvihnúť zdravotné záznamy alebo je možné si ich nechať poslať?

Dobrý deň, neviete náhodou poradiť, či je možné nechať si poslať zdravotné záznamy/kartotéku ? Dávnejšie (pred 10 rokmi) som dochádzala k doktorke 120 km, teraz som začala chodiť k doktorke u nás v meste, ale potrebuje samozrejme vidieť moje záznamy, aby vedela postupovať v liečbe. Problém je v tom, že nechcem toľko cestovať a tiež nemám čas k nej zájsť, keď študujem na druhej strane republiky. ďakujem za každú radu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    Správny postup je ten, že oznámiš novej doktorke situáciu.
    Táto, ak Ťa vzala do svojej evidencie, mala by si vyžiadať celú dokumentáciu od bývalého obvoďáka.

    Ide aj o to, že nie každý lekár je ochotný vydať dokumentáciu pacientovi a nevraviac už aj o tom, že :

    Zdravotná dokumentácia je neoddeliteľnou súčasťou poskytovania zdravotnej starostlivosti:
    -je súborom údajov o zdravotnom stave pacienta, o poskytnutej zdravotnej starostlivosti,
    -obsahuje výsledky vyšetrení, údaje o liekoch a iné dôležité informácie súvisiace s poskytovaním zdravotnej starostlivosti,
    -nie je majetkom lekára, zdravotníckeho zariadenia ani pacienta.
    Viac aj tu