Zavrieť

Porady

výpočet mzdy + nadčas

ahojte poraďáci, prosím poradiť ohľadne výpočtu mzdy za mesiac 4/06 (nakoľko som začiatočník) a VZ, tvorby SF a odvodov nakoľko robím mzdy ručne a nie som si istá či môj výpočet, by bol správny, pripadne ak niekto robí mzdy ručne či nemá náhodou nejakú excelovskú tabuľku na výpočet mzdy a odvodov.
Zákl. plat - 12600+nadčas za sobotu 8hod. + odmena 750 Sk(starobný dôchodca, poberá SD, riadny pracovný pomer)
Za I.Q.2006 bol základny plat 12600,- Sk. Prosim o výpočet mzdy a VZ tvorby SF a odvod, nakolko nie som si ista ci odvody a tvorbu SF(0,6%) treba aj z nadčasu+ odmeny.
Cením si každú odpoveď a názor....
Naposledy upravil danica : 01.05.06 at 11:25 Dôvod: presnejšia formulácia otázky
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mona.na je offline (nepripojený) mona.na

    mona.na
    Skúsim to, ale možno že to nebude dobré.
    12 600 : 160 h = 78,75 /hodinová mzda/
    78,75 * 8 = 630 * 30% = 189 /príplatok za so.ne./
    78,75 *8 = 630 * 60% = 378 /príplatok za nadčas v so.ne/
    78,75 * 168 = 13 230.- /plat aj nadčasom/
    Vymeriavací základ spolu s odmenou 750 Sk: 13230+189+378+750=14547.-
    Odvody do sociálnej bez invalidného, lebo dôchodca IP neplatí: /6,4%/ 931.-
    Odvody do ZP /4%/: 582.-
    Základ dane: 14547-931-582=13034.-
    Ak je dôchodcom k 1.1.2006, nemá nárok na nezdaniteľnú čiastku: