Zavrieť

Porady

Tmavá obrazovka u notebooku

Dobrý deň,
prosím o pomoc. Moj notebook HP v poslednej dobe vypína obrazovku, vzápatí sa normálne rozsvieti a vypisuje hlášku: driver intel graphics accelerator driver for windows vista stopped responding and has successfully recovered.
Keďže som totálny laik, poraďte čo s tým. Ešte ma trochu matie ten windovs Wista, keď v noťase mám Win.7.
Ďakujem za Vaše rady.
misoft Presný typ a značka NB by nebola? Neinštaloval si náhodou miesto pôvodnej Visty tam sedmičky?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Z popisu vyzerá na konflikt ovládača grafickej karty. Ako si popisoval - dedukoval som: miesto pôvodnej Visty si nainštaloval tam Sedmičky. Ale už si neinštaloval ovládače GK, ale ostali tam pôvodné - a tie sa teraz "hádajú".
    Podľa značky a typu NB, verzie OS si stiahni zo stránky výrobcu NB potrebné ovládače a nainštaluj.
    usko 1 Ďakujem pekne, ja som nič neinštalovala, kúpila som notebook s win.7, preto to nechápem...
    misoft Ale asi ja hej. Niekto to v tom obchode dobre pohnojil. Asi tam boli pôvodne Visty, hodili tam Sedmičky, ale ovládače - na tie sa vykašlali - veď zákazník sa s tým bude trápiť. Tak si ešte over, či máš tam legálne Sedmičky.

    Tmavá obrazovka u notebooku

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať