Dobrý deň, záujemcov o dlhodobú a platenú reklamu na Vašom webe nezískate tým, že budete plošne rozosielať ponuky, spam alebo náhodne telefonicky oslovovať firmy. Skúste sa skôr zamerať na cieľový segment potencionálnych inzerentov, teda firmy, ktorým prinesie reklama na Vašom portáli očakávaný efekt (zisk) vzhľadom na cieľovú skupinu návštevníkov portálu. Preto by som sa najskôr zameral na zistenie "Kto sú skutoční návštevníci Vášho portálu, aká je ich veková skladba, pohlavie, záujmy, miesto bydliska, ..." na ich identifikáciu viete využiť analytické nástroje napr. Google Analytics, .... a následne keď budete vedieť kto sú návštevníci Vášho webu môžete osloviť firmy, pre ktoré sú návštevníci Vášho webu ich zákazníkmi - t.j. napr. výrobcov športových potrieb, e-shopy so športovým oblečením, výživovými doplnkami, športovým náradím, stávkové spoločnosti, .... atď. Treba sa jednoducho nad tým zamyslieť - platiť za reklamu Vám bude iba niekto, komu to prinesie úžitok :-) To Vám pomôže ušetriť energiu, čas a financie v hľadaní zákazníkov. Pekný deň prajem.
Naposledy upravil edmaxsk : 14.12.14 at 16:48