Zavrieť

Porady

vrátenie poštovného od eshopu

Dobrý deň, objednal som si z eshopu 6 vecí a jednu som vrátil, mám nárok na vrátenie poštovného. Ďakujem
4 komentárov     zbaliť
veronikasad dôvod vrátenia ?
arizona ved dovod vratenia nemusi predsa uvadzat, nie?
veronikasad nemusí, ale pokial by napr. dodávatel poslal tovar ktorý si neobjednal ...
karakul ... píše, že vrátil jednu zo 6 vecí, ktoré objednal
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Nie,nemas.

    Narok by si mal,keby si vracal celu zasielku.
    Naposledy upravil arizona : 03.02.15 at 15:53
    6 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    ivka70 On chce vratit peniaze za postovne, ktorym vracal tu jednu vec spat .....
    arizona Ja som pochopila. Pre istotu som doplnila do prispevku,aby bolo jasnejsie...
    ivka70 Ja si myslim, ze nema narok, ani keby vracal celu zasielku.
    bubkoch arizona: a nie je to nahodou tak, ze narok na vratenie postovneho (pri vrateni celej zasielky) sa tyka postovneho ktore zaplatil eshopu ? netyka sa to jeho nakladov na postovne suvisiacich so zaslanim tovaru spat ...
    ivka70 Presne ako pise bubkoch http://www.ochrana-spotrebitela.sk/?q=node/17
    arizona Nejako sa asi rozumieme... Zakaznik ma narok na vratenie postovneho,ak vracia celu zasielku. Mysli sa tym postovne,ktore on zaplatil predajcovi. Ak vracia iba cast zasielky nema narok vymahat spat zaplatenu ciastku. Ale naklady na postovne na vratenie tovaru opat k predajcovi,znasa zakaznik sam,to nemoze vymahat od predajcu.
      zbaliť

    karakul je offline (nepripojený) karakul

    karakul
    "Od svojej objednávky môžete v rámci tejto lehoty odstúpiť bez udania dôvodu, napr. aj vtedy, keď ste si kúpu rozmysleli.

    Ak si chcete uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy, musíte jednoznačne informovať obchodníka o svojom rozhodnutí odstúpiť od kúpnej zmluvy. Môžete to urobiť napríklad tak, že k tovaru, ktorý vraciate poštou, pridáte písomné vyhlásenie alebo zašlete fax či e-mail. Nestačí len tovar odoslať späť. Obchodník je povinný vám poskytnúť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý môžete použiť, aby ste ho informovali o odstúpení od zmluvy. Jeho použitie je však dobrovoľné.

    Predajca vám musí peniaze vrátiť do 14 dní od prijatia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Túto lehotu môže predajca predlžiť v prípade, že tovar nedostal späť alebo nemá dôkaz o tom, že ste ho poslali späť. Vrátanie kúpnej ceny musí zahŕňať náklady na poštovné, ktoré ste zaplatili pri objednávke tovaru. Obchodník však môže účtovať dodatočné dodacie náklady, ak ste výslovne žiadali o neštandardnú (expresnú) dodávku. Náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu budete musieť zaplatiť vy."

    zdroj citácie:
    http://europa.eu/youreurope/citizens...s/index_sk.htm

    ... v zadaní sa ale dožaduje vrátenia poštovného - ktorého?
    ktoré sa zaplatilo za vrátenie tovaru? to znáša kupujúci.
    ktoré zaplatil za odobratie 6 kusov tovaru? teda chce naspäť celé poštovné, alebo iba 1/6 ? lebo v opačnom prípade by mal dodanie ostatných 5 vecí zadarmo, čo tiež nie je kóšer! (to by potom vynaliezaví jednotlivci objednali vždy o 1 nepotrebnú vec navyše a vrátili by ju - tak by nakupovali bez poštovného).

    tiež tu:
    http://www.podnikajte.sk/pravo-a-leg...306-2014.xhtml

    vrátenie poštovného od eshopu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.