Pokiaľ bol spísaný reklamačný protokol, tovar na reklamáciu odovzdaný - muselo sa to vykonať na základe A) dokladu o kúpe (pokl.blok), B) potvrdeného zár.listu (tzv. potvrdenie vlastníctva - reklamačný protokol zase potvrdzuje prevzatie TVOJHO majetku obchodom na reklamáciu - de facto i de iure oni potvrdzujú, že prevzali TVOJ majetok).
Po vykonanej reklamácii - prebranie výrobku už blok nie je potrebný - veď predsa na to slúži iný doklad - reklamačný protokol! Tam je predsa už všetko zaznačené - doba kúpy, doklad o kúpe, popis chyby, popis dodaného výrobku k reklamácii, razítko a podpis toho, kto reklamáciu vybavuje a podpis zákazníka.
V tomto prípade - vydanie tovaru po vybavenej reklamácii - predavačka by sa mala naučiť zákony!
Za ďalšie - pokladničný blok - je pravda - máš si dávať pozor. Ale pokiaľ sa spísal reklamačný protokol, obchod má predsa kópiu (i v el. podobe) dokladu. Za poplatok vedia vydať kópiu (poplatok preto, lebo to nie je ich povinnosť!)
Prípadná reklamácia (ďalšia) - zoberieš reklamačný protokol z predchádzajúcej reklamácie a môžeš to s nim skúsiť.