Zavrieť

Porady

Mám reklamačný list, stratila som blok

Prosím Vás o radu. Pri reklamácii topánok som mala blok o zakúpení, bol mi spísaný reklamačný lisť, jeden si nechal obchod. Reklamačný lístok spolu s blokom mi predavačka vrátila so slovami to je moje. Avšak som si myslela, že len ten list je podstatný a blok som stratila. Keď som šla do obchodu zistiť, či mi uznali reklamáciu (áno, uznali), tak si predavačka okrem lístka vypýtala aj blok. Vraj ho potrebuje. No ja ho nemám. Ale nerozumiem tomu, veď keby som blok predtým nemala, tak by mi žiadny reklamačný list nevypísala. Je tam aj napísané kedy som boty zakúpila, čo mohla vedieť len z toho bloku. Myslíte si, že sa mi do toho obchodu oplatí znova ísť len s tým lístkom s tým, že mi boty vymenia?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Mysliet si mozeme hocico. Ale do obchodu musis ist osobne a skus sa s nimi dohovorit

    cupoftea je offline (nepripojený) cupoftea

    cupoftea
    Toto je na obchode ako ma postaveny reklamacny poriadok,ale je bezne ze zakaznik musi mat zarucny list/doklad o kupe.A dalsou podstatnou vecou je ze pro reklamacii oblecenia apod. Obchody stornuju povodny doklad a to je mozne Len s vasim blokom
    Monikatri Dobrý deň, ďakujem za porady. Bola som už vybaviť reklamáciu bez bloku, len s reklamačným lístkom. Predavačka mi to zobrala, že som musela mať ten blok inak by mi nebola schopná vypísať reklamačný list. Mala som si vybrať tovar za danú sumu. Ale vraj, keď nemám blok, nebudem môcť nabudúce nové vymenené boty reklamovať. Avšak nakoniec pri odchode mi vypísala aspoň daňový doklad, že ak by sa predsa s topánkami čosi stalo....Bola to klasická obuv (obchod).

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Pokiaľ bol spísaný reklamačný protokol, tovar na reklamáciu odovzdaný - muselo sa to vykonať na základe A) dokladu o kúpe (pokl.blok), B) potvrdeného zár.listu (tzv. potvrdenie vlastníctva - reklamačný protokol zase potvrdzuje prevzatie TVOJHO majetku obchodom na reklamáciu - de facto i de iure oni potvrdzujú, že prevzali TVOJ majetok).
    Po vykonanej reklamácii - prebranie výrobku už blok nie je potrebný - veď predsa na to slúži iný doklad - reklamačný protokol! Tam je predsa už všetko zaznačené - doba kúpy, doklad o kúpe, popis chyby, popis dodaného výrobku k reklamácii, razítko a podpis toho, kto reklamáciu vybavuje a podpis zákazníka.
    V tomto prípade - vydanie tovaru po vybavenej reklamácii - predavačka by sa mala naučiť zákony!

    Za ďalšie - pokladničný blok - je pravda - máš si dávať pozor. Ale pokiaľ sa spísal reklamačný protokol, obchod má predsa kópiu (i v el. podobe) dokladu. Za poplatok vedia vydať kópiu (poplatok preto, lebo to nie je ich povinnosť!)

    Prípadná reklamácia (ďalšia) - zoberieš reklamačný protokol z predchádzajúcej reklamácie a môžeš to s nim skúsiť.

    Mám reklamačný list, stratila som blok

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.