Zavrieť

Porady

Prečo mi nejde google?

Internet mi funguje, idú všetky stránky zo záložiek, len google mi nejde. Kde je chyba, čo mám urobiť? Ak sa dá, prosím o čo najjednoduchšie vysvetlenie-som pc laik. Ďakujem.
Kabaka123 a fungoval Ti google? kedy Ti prestal ísť?
rennka naposledy vo štvrtok v práci a fungoval normálne
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Ak to nenabehne - pozrieť do firewallu, či google nie je blokovaný.
    Google používa zabezpečené šifrované pripojenie - https://....... takže pozrieť, ako to zadávaš.
    rennka asi trochu hlúpa otázka, ale čo je firewall a ako to skontrolujem?
    Kabaka123 http://windows.microsoft.com/sk-sk/w...tart-to-finish

    Čo je firewall?

    Firewall je softvér alebo hardvér, ktorý zabraňuje hakerom a niektorým druhom malvéru v prístupe k vášmu počítaču prostredníctvom siete alebo internetu. Toto dosahuje kontrolovaním informácií prichádzajúcich z internetu alebo siete a ich následným zablokovaním alebo povolením ich prechodu cez firewall do vášho počítača.