Zavrieť

Porady

Krátenie stravného pri zahraničnej prac.ceste

Manžel pracuje ako zamestnanec v zahraničí - zamestnávateľ chce krátiť stravné o 40% s tým, že zamestnancom zabezpečí obed. Moja otázka - musí byť zabezpečený obed v hodnote 40% zo stravného, alebo môže byť hodnota obeda nižšia? Jedná sa mi o to, či môže zamestnávateľ krátiť stravné o 40% /v jeho prípade je to 15,60 Eur a dať zamestnancovi obed v hodnote napr. 5,- Eur? /.
Naposledy upravil ivka70 : 30.06.15 at 18:03 Dôvod: Obec nie je obed
4 komentárov     zbaliť
veronikasad oprav si preklepy, máš 3-krát v slove obed ...
erah Ospravedlňujem sa - ďakujem za opravu
avalik Manzel je na pracovnej ceste v zahranici alebo ma v pracovnej zmluve uvedene miesto vykonu prace v zahranici?
erah V PZ má miesto výkonu práce na Slovensku. Je to stavebná firma a pracujú na Slovensku aj v zahraničí, podľa toho kde majú momentálne stavbu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Pozri § 13 odst. 7 Zákona o cestovných náhradách

    (7) Ak má zamestnanec na zahraničnej pracovnej ceste preukázane zabezpečené bezplatné stravovanie v celom rozsahu, zamestnávateľ mu stravné neposkytuje. Ak má zamestnanec na zahraničnej pracovnej ceste preukázane zabezpečené bezplatné stravovanie čiastočne, zamestnávateľ stravné určené podľa od