Zavrieť

Porady

Firemný bankový účet (s.r.o.)

Manželka má firmu, s.r.o. Prijala došlú faktúru, avšak na bankovom firemnom účte je málo prostriedkov. Manžel (s firmou nemá nič spoločné) urobí fyzický vklad priamo v banke na účet firmy, aby bolo na zaplatenie faktúry. Je v rukách účtovníka - vie to tak ošetriť, aby sa takto vložené finančné prostriedky (popr. presunuté prostriedky z osobného účtu manžela alebo manželky) považovali za prostriedky zo základného imania? V problematike som absolútny laik. Ďakujem.
Pre doplnenie, základné imanie 5000€ potrebné na založenie firmy bolo po jej založení vybratých - "sú v pokladni". Čiže v prípade potreby (resp. podľa potreby) ich vkladáme späť. Ako by sa takéto prostriedky mali dávať späť na účet?
Naposledy upravil Epidot78 : 27.07.15 at 18:36 Dôvod: upresnenie informácie
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Bude účtovať ako o poskytnutej pôžičke.

    Consultix je offline (nepripojený) Consultix

    Consultix
    V kazdom pripade by Sro uz nemalo taketo plnenia prijimat v hotovosti, teda do poklad. Je spravne, ako ste uviedli, vlozit tieto prostriedky, alebo ich bezhotovostne poukazat na ucet Sro.