Zavrieť

Porady

Da sa splatit po castiach povolene precerpanie v banke?

Bola som student do augusta 2015 kedy som mala na studentskej csob karte limit 300€ a ja som ho akosi precerpala a teraz ked som skoncila skolu by som to mala vratit naraz ale kedze som tehotna som na upsvar a uz nie som ani student a nemam ziadny prijem do februara je mozne , ze by mi splatku banka odlozila kym mi nabehne aspon rodicak? Alebo mohla by som to po nejakych castiach splacat a nie naraz celu dlzu sumu?
5 komentárov     zbaliť
misoft Prvé a základné - okamžitá komunikácia s bankou. Ak uvidia, že máš záujem to riešiť pre nich i pre teba vhodným spôsobom - dohoda je vždy možná. Strkanie hlavy do piesku = okamžité splatenie - bez milosti....
puskvorec Rozhodla som sa, ze si to nakonic vyplatim naraz. Sestra mi na to da. Esteze ju mam :-)
lacotinka vydýýýýýýýýýýýýýýš
puskvorec Ale chcela som si to zaplatit bez pomoci. Som naucena, ze vsetko si platim a riesim sama. Preto, zial sa mi stalo aj toto. Poucena som takze povolene precepanie si hned aj stopnem aby som mala istotu, ze sa uz do minusu nedostanem.
lacotinka veď ťa chválim
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Consultix je offline (nepripojený) Consultix

    Consultix
    Tuto otazku musis polozit svojej banke.