Zavrieť

Porady

cesťáky

Dobrý deň,
chcela by som sa ešte spýtať či môžem za celý mesiac napísať jeden cestovný príkaz, aj keď som cestovala za klientami autobusom aj vlakom? Alebo musím vypísať cesťák na každú cestu zvlášť?
Ďakujem
Usporiadat
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

zuzana29
Dobrý deň,
chcela by som sa ešte spýtať či môžem za celý mesiac napísať jeden cestovný príkaz, aj keď som cestovala za klientami autobusom aj vlakom? Alebo musím vypísať cesťák na každú cestu zvlášť?
Ďakujem
Môže byť jeden súhrný.
0 0
zuzana29 zuzana29

zuzana29 je offline (nepripojený) zuzana29

Ďakujem,
som len začiatočník a nejako sa to na mňa valí
0 0
zuzana29 zuzana29

zuzana29 je offline (nepripojený) zuzana29

a ako je to so stravným pri týchto cestovných príkazoch
0 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

zuzana29
a ako je to so stravným pri týchto cestovných príkazoch
Stravné je určené podľa dlžky SC, riadi sa v konenčnom zákonom o CN, tak ako u zamestnancov.
Pri tuzemských SC je to takto:
5-12 hod. 89.-
12-18 hod. 135,.
nad 18 hod. 208.-
0 0
zuzana29 zuzana29

zuzana29 je offline (nepripojený) zuzana29

a ešte sa chcem opýtať je stanovený nejaký limit, do ktorého si môžem dávať do nákladov reprezentačné? (pozvanie klientov na obed)
0 0
zuzana29 zuzana29

zuzana29 je offline (nepripojený) zuzana29

a stravné sú vlastne príjmy, ktoré neovplyvňujú základ dane?
0 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

zuzana29
a ešte sa chcem opýtať je stanovený nejaký limit, do ktorého si môžem dávať do nákladov reprezentačné? (pozvanie klientov na obed)
Limitom sú tvoje finančné možností. Doplním pre úplnosť, tieto náklady nie sú daňovými nákladmi, sú teda pripočítateľnou položkou k základu dane, u JÚ výdavkom neovplyvňujúcim základ dane.
Naposledy upravil Tweety : 01.06.06 at 13:52 Dôvod: doplnenie
0 0
zuzana29 zuzana29

zuzana29 je offline (nepripojený) zuzana29