Zavrieť

Porady

Porušenie rokovacieho poriadku na pedagogickej rade

Dobrý deň, chcem sa spýtať, či je porušenie rokovacieho poriadku pedagogickej rady, keď člen pedagogickej rady sa na jej zasadnutí spýta ku konkrétnemu práve prerokovávanému bodu a žiada vysvetlenie. Druhá moja otázka je, či nie je naopak porušením rokovacieho poriadku ped.rady, keď o citlivých otázkach (o žiakoch) riaditeľ školy referuje a ohovára učiteľov na zasadnutí školskej rady. Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mimaBe je offline (nepripojený) mimaBe

    mimaBe
    citujem z knihy "Poradca riaditeľa",
    kompetencie PR:
    Úlohou pedagogickej rady je:
    1. pripravovať kompetentné návrhy na rozhodovanie riaditeľa pri schvaľovaní:
    • triednych učiteľov,
    • rozdelenia učebných úväzkov,
    • rozvrhu hodín,
    • odborno-metodických komisií,
    • klasifikácie správania žiakov,
    • pri hodnotení, odmeňovaní a vyznamenávaní učiteľov a pod.;
    2. predkladať návrhy na závažné zmeny v odborno-pedagogickej oblasti;
    3. pripravovať námety a návrhy na zvyšovanie efektívnosti fungovania školy, posilňovať sebareflexiu učiteľa;
    4. aktívne sa podieľať na tvorbe celoškolských pedagogických dokumentov (vízia školy, školský vzdelávací program, učebné plány školy, výchovný program, plán práce, školský poriadok, organizačný poriadok, hodnotenie pedagogických zamestnancov a pod.);
    5. vznášať otázky a vyjadrovať sa ku všetkým prerokúvaným bodom programu;
    6. navrhovať pripomienky, odporúčania, závery a opatrenia;
    7. oboznamovať účastníkov PR so svojimi poznatkami a skúsenosťami z oblasti výchovy a vzdelávania žiakov;
    8. hlasovať o predkladaných návrhoch;
    9. voliť svojich zástupcov do rady školy

    Porušenie rokovacieho poriadku na pedagogickej rade

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.