Zavrieť

Porady

Vlakový sprievodca-aké vzdelanie alebo kurz?

Ahojte,rozmýšlam nad profesiou vlakový sprievoca/stevard a chcem sa spýtať aké potrebné vzdelanie poprípade kurz na to potrebujem. Zatiaľ mám ukončené len gymnázium s maturitou a študujem na VŠ ale úplne iné zameranie. Vie mi niekto poradiť ohľadom tohto zamestnania ako to chodí,nejaké výhody nevýhody? Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Peggynka je offline (nepripojený) Peggynka

    mám svoj svet Peggynka
    Napr.RegioJet nestavia na vzdelaní,im stačí stredné odborné vzdelanie bez maturity a zvyšok ťa doškolia.Fungujú takto: Ptali se mě tak nějak klasicky: Proč si myslím, že bych pro tu práci byla vhodným adeptem, jaké mám časové možnosti a podobně. Pak nastolil nějaké situace "z praxe", např. jak bych reagovala, kdybych už měla plný autobus a přiběhl někdo, že chce jet a že má jízdenku. Kdyby přišel někdo opilý, jak bych situaci řešila apod. Obdobné situace jsem pak musila řešit v případě, že by se jednalo o cizince (anglicky).
    Tak jsem to tak nějak odhadla dle svého uvážení, pak mi říkal, že na všechno mají samozřejmě směrnice, ale že jim jde o to, aby člověk uměl spontánně reagovat. Měl tam u toho můj životopis s nějakými poznámkami. Za dva dny mi volal, že mohu nastoupit