Zavrieť

Porady

Zamestnávateľ mi zaplatil omnoho menej ako mal

Dobrý deň som len študent vysokej školy ktorý si nepodáva daňové priznanie kedže nezarobím viac ako 160 eur mesačne tak to nepodávam a po pravde vôbec sa do toho nevyznám. Ide o to že som pracoval v jednej firme za 2,50 eur na hodinu v čistom. 21 hodín čo vychádza na 52,50 eur cca a prišlo mi na účet 36,84 eur chcel by som teda vedieť či je toto naozaj v poriadku alebo som sa stal len obeťou podvodu. Ďakujem
Naposledy upravil Marcel Balog : 12.01.16 at 15:16
12 komentárov     zbaliť
veronikasad Aku dohodu si mal uzatvorenu? Mal si podpisane vyhlasenie k zdanovaniu prijmov,?
Marcel Balog Dohodu o brigádnickej práci. Zamestnávateľ mi po mesiaci volal že si nebol istý či si podávam daňové priznanie pretože som mu vraj hovoril že chodím brigádovať aj inde tak si zrejme uplatnil zdanenie príjmu. Avšak žiadne zdanenie som nepodpisoval
veronikasad Pozri na vyplatnu pasku. Ak mas strhnutu dan, podaj danive priznanie, aj ked by si ho inak podavat nemusel. Zrazenu dan ti dan.urad vrati. Okrem dane mozes mat stiahnute aj odvody do soc.poistovne ak si odvodovu vynimku pidpisal u ineho zamestnavatela
Marcel Balog Nemám výplatnú pásku len som podpísal dohodu šiel pracovať a peniaze poslali na účet. A odmena bola uvádzaná v čistom
veronikasad Tak si ju vypytaj, z nej zistis vsetky potrebne informacie
Marcel Balog tak dakujem :-) takže ak chcem späť inak povedané peniaze ktoré mi chýbajú musím podať daňové priznanie že?
veronikasad Odmena sa spravidla uvadza v hrubom
Mila123 máš niekde inde ešte príjem na DoBPŠ? a podpísanú výnimku z platenia poistného?
Marcel Balog Nie
avalik Dopln ako mas v dohode uvedenu odmenu - mas tam vyslovne uvedene "v cistom" alebo ako? ... A tiez, ci si podpisal vyhlasenie na uplatnenie nezdanitelnej casti dane
Marcel Balog Máte pravdu je tam 2,50 nieje uvedené či v hrubom čistom teda to bude spravidla v hrubom. A vyhlásenie som nepodpisoval