Zavrieť

Porady

Klamanie spotrebiteľa v e-shope?

Ahoj.
Objednal som si cez e-shop uhlovú brusku na baterky (AKU) za cca 60e. No oni mi poslali elektrickú a ked som tam volal,tak mi povedali že tam majú chybný obrázok (namiesto elektrickej tam majú tú baterkovú - tá je aj o 200e drahšia :-) ) Preto som si ju aj objednal,lebo ma zaujala nízka cena. Mimochodom okrem toho som zobral aj iné veci na baterky z rovnakej značky.
Lenže brúska akú som chcel mi nedošla,tak zvažujem že vrátim aj ostatné veci. Ale napadlo ma, nemali by mi dať tu aku brúsku za takú cenu ako majú na stranke? za tych 60e? Nieje to zavádzanie zákazníka ?
Doteraz to neopravili.Ved ponúkajú niečo iné na obrázku a poslu niečo iné...Aj ked popis produktu je totožný s poslaným.Iba obrázok je chybný
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    profesional je offline (nepripojený) profesional

    Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac profesional
    Máš možnosť odstúpiť od zmluvy.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Treba aj citat popis k vyrobkom,nielen pozerat obrazky. .)
    Mas moznost do 14 dni vratit tovar,ak nie si spokojny.

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    AK je na stránke napísané, že aku brúska a fotka tej aku brúsky a cena 60 EUR a ty si si objednal tú brúsku, tak sú povinní ti ju dať. Otázne je, ako ich k tomu donútiš.

    V minulosti už bol taký prípad. Internetový obchod mal chybu v cene pri TV a chlapík si ho kúpil. Nechceli mu ho z a tú cenu dať, on dal podnet na SOI a tí dali predajcovi pokutu 1000 EUR za zavádzanie spotrebiteľa.

    http://www.bratislavskenoviny.sk/naj...page_id=250814

    V praxi sa však takéto prípady stávajú často a nie vždy je jednoznačne zákazník v práve:

    http://www.lupa.cz/clanky/televize-z...spletl-v-cene/
    misoft Správne si pripomenul - jednalo sa - tuším - o nejakú elektroniku, kde cena bola 100x nižšia. A SOI dala za pravdu zákazníkovi - čo je na letáku, to platí, i keby to bol omyl predajcu. Cena bola záväzná, verejne viditeľná a zákazník sa podľa toho orientoval.
    A predajcovi nič nepomohlo - že vraj chyba - zákazník mal bit-kópiu stránky... dôkaz...
    arizona 20.01.16 20:19 odstránil(a) z Porady

    Klamanie spotrebiteľa v e-shope?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.