Zavrieť

Porady

Co vsetko potrrbujem k daniam ak som tento rok ukoncila skolu?

Dobry den, chcem sa opytat ci potrebujem aj potvrdenie o navsteve skoly? PP mam od 1.7.2015 v tomto roku som aj koncila skolu takze cez prazdniny som bola brana ako student. Dakujem za odpoved
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Ak požiadaš zamestnáv. o RZD, ten ti ho musí urobiť. Potvrdenie k tomu nepotrebuješ. Ak nepožiadaš, DP si podáš sama. Potvrdenie tiež neprikladáš.
    Andrea237 Ano, robi mi ho zamestnavatel, len mi nevedeli povedat ci potrebujem to potvrdenie, pretoze kolegovia potrebovali potvredenia z ÚP a ja som tam nebola evidovana. Tak asi kvoli DB. Dakujem za rychlu odpoved

    mzdarka renca je offline (nepripojený) mzdarka renca

    mzdarka renca
    k RZD každý jeden zam-c, vrátane bývaleho študenta, nezamestnaného a pod. potrebuje mzdová účtovníčka iba Potvrdenia o príjmoch zo závislej činnosti za rok 2015.
    K RZD nemá čo pýtať kadejaké potvrdenia, ktoré nesúvisia so zúčtovaním dane, ako napr. potvrdenie o návšteve školy (tá kde berie istotu, že si študent popri práci neprivyrobil na dohodu?), potvrdenie, že bol zam-c evidovaný na ÚPSVaR (kde berie istotu, že nemal príjem do 148,57 eur/mesiac?) a podobné nepotrebné potvrdenia, ktoré absolútne nesúvisia s RZD.