Ahojte, chcem sa len opýtať, či náhodou niekto nemá skúsenosť a informáciu o reklamácii náramku s komponentami.
Kúpila som finančne drahší strieborný náramok, ktorý pri kúpe obsahoval aj tri komponenty - prívesky. Tieto komponenty boli na striebornom náramku pripevnené klasicky - ďalším očkom. Nakoľko však toto spracovanie nebolo dobré a očká sa povolili všetky prívesky mi odpadli. 2 som našla jeden bohužiaľ nie. Chcela som tento náramok reklamovať, pani predavačka mi však povedala, že oni mi to kvôli strate nevyreklamujú. Čo mám v tomto prípade prosím Vás robiť. Veď to nebolo mojou vinou - nakoľko je evidentné, že ďalšie 2 prívesky majú tieto očká poškodené. Bola len náhoda, že som vôbec tieto dva našla.
Ako mám v takomto prípade postupovať?
Sú povinný mi dať náhradný náramok, prípadne pripevniť chýbajúce komponenty, resp. mám nárok na vrátenie peňazí?
Ďakujem veľmi pekne
Nakoľko však toto spracovanie nebolo dobré a očká sa povolili všetky prívesky mi odpadli.
===============================
Otázka ale potom znie inak.
PREČO si si ten náramok kupovala bez patričnej prehliadky ?
...atď...