Zavrieť

Porady

Uctova zavierka

Dobry den, mal som zalozenu zivnost 29.9 a zrusil som ju dnes, som student no pocas podnikania som nemal ziadny prijem ani stratu, do dan. uradu som dal o tomto vediet, no teraz som zistilll, ze musim uzavriet nejaku UZ a som z nervami v koncoch, pretoze neviem co mam robit. Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Orsz je offline (nepripojený) Orsz

    Orsz
    Pokiaľ si nemal žiaden príjem, tak si nemal povinnosť robiť DPFO ani závierku - iba v prípade ak ťa vyzve DU - tak podáš nulové DPFO typ B. Závierku netreba žiadnu - mohol si sa predsa rozhodnúť pre paušálne výdavky alebo daň.evidenciu a vtedy sa závierka nerobí. Takže nič sa nedeje. Niekedy ľudia v týchto prípadoch napíšu list na DU v termíne do 31.3., že nemali žiadne príjmy a z tohto titulu nerobia DPFO, ale nie je to povinnosť.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    martin5504 Áno ja som tento rok poslal na DU list, ze som nemal ziadny zisk ani stratu teda za minuly rok, takze som v suchu nemusim uz nic riesit len zrusit dič a hotovo? Pretoze chcem tak od juna/jula nastupit do prace a nechcem mat potom zbytocne problemy.
    Orsz Keď tak budúci rok do 31.3. možno znova napísať na DU, že za obdobie podnikania 1-4/2016 si nemal príjem. A samozrejme, treba oznámiť ukončenie živnosti aj na zdravotnej poisťovni.