Zavrieť

Porady

Nadriadeny ma núti nosiť monterky.

Ahojte, pracujem na centrálnom velíne a môj nadriadený chce, aby som bol stále v montérkach. Pýtal som sa nášho bezpečnostného technika a on povedal, že v prípade keď idem na pec, to jest asi raz za týždeň, musím mať na sebe prilbu, okuliare a pevnú obuv. Tieto OOPP mám po ruke a v prípade, že idem von si ich aj dávam. Ale nadriadený stále vyžaduje aby som mal nonstop na sebe monterky - pre prípad, že ma niekam vyšle - čo sa nestáva - pretože na mojom pracovisku musí nonstop niekto byť. Prosím poradte mi, pretože ide leto a už teraz je mi v monterkách dosť teplo.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Ing. Ľubomír Janoška
    Ak nemáš v náplni práce rokovať s externistami, zmluvnými partnermi, vybodni sa na to a šetri si súkromné oblečenie. Ak máš v montérkach podávať kávu návšteve, buď sa ospravedlň, že to je taká vaša uniforma alebo upozorni šéfa, že sa to nehodí.

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Nadriadeny moze vyzadovat pracovne oblecenie, ak ho tvoja pracovna pozicia potrebuje a ma definovane (a mas ho aj nafasovane).
    Poziadaj si na leto letnejsiu verziu monterok, alebo si dohodni ine oblecenie.
    Ak to nadriadeny nezmeni, ostava ti len nosit pozadovane monterky.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Žabinka alebo zmeniť zamestnanie..