Zavrieť

Porady

konštruktér, nákupca - aký stupeň náročnosti práce

Dobrý deň , chcela by som sa informovať ohľadom nášho zamestnanca , ktorý u nás pracuje ako konštruktér a nákupca, v podstate kreslí výkresy v danom programe a stará sa o nákupy pre robotníkov a montážnikov, ktorí niečo potrebujú kúpiť. vedeli by ste mi povedať do ktorého stupňa ho mám zaradiť či do 2 alebo 3?ďakujem
Xanti Nerobí samostatne? Len prekresluje výkresy? Nevymýšľa konštrukcie? Neoveruje ich funkčnosť?
Ivana 88 ano len preskresluje, upravuje, mame externeho co kresli vykresy , nie nie nevymysla
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    sibalka je offline (nepripojený) sibalka

    Personálne poradenstvo, audit a nastavenie pracovnej dokumentácie, personálnych procesov a celkovej personálnej agendy pre menšie a stredne veľké spoločnosti, nábory a zamestnanecké prieskumy. ...viac sibalka