Zavrieť

Porady

Počas PN v škole?

Dobrý deň. Chcela by som Vás poprosiť o radu. Som študentka na VŠ a tento týždeň som momentáne na PN. Avšak, vo štvrtok píšeme dôležitý zápočet a keďže opravný termín nie je,musím sa ho zúčastniť. Chcela by som sa spýtať,ako funguje PN u vysoškoláka? Môže mi prísť nejaká kontrola skontrolovať či som doma, ako keď pn-kuje zamestnanec? Alebo to pre mňa neplatí keď nedostávam nemocenské? Ďakujem za odpoveď.

PS. Ak som napísala túto otázku do zlej rubriky,tak sa ospravedlňujem.
Mila123 nedostávaš nemocenské pretože ? nie si poistená v SP? alebo je iný dôvod? máš normálne vypísanú práceneschopnosť?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Podľa toho, ako dlho si na PN. Teoreticky: do 10-tich dní ťa môže skontrolovať zamestnávateľ (v tvojom prípade niekto z VŠ), potom už SP. Ale keďže si asi študent denného štúdia - si potom poistenec štátu. A nedostávaš nemocenské - takže asi nikto ťa kontrolovať nebude. Ale nie je problém sa dohodnúť s lekárom (ošetrujúcim), aby na tú dobu ti napr. vystavil "vychádzku" a pod.