Bankový ombudsman.....
http://www.bankovyombudsman.sk/kontakty/.
Banka ovšem musí dať preveriť samotný bankomat - t.z. podľa záznamov pusí preveriť stav vložených a vydaných bankoviek a porovnať s údajmi softvéru o pohybe a počte zadaných príkazov. Okrem toho - dnešné bankomaty majú kamery (mnohí to ani neviete), takže podľa lístka sa môžu dopracovať i k tomu, či bankovký boli zo zásobníkov vybrané a prešli podávačom na výdaj.
Ide o Unicredit banku, ktora ma v reklamacnom poriadku 30 dni na riesenie. V telefonate mi uznali, ze im to trva naozaj dlhsie, ale ze este to nemaju doriesene.
Ako prebehla transakcia - štandardným spôsobom, alebo si si na monitore bankomatu prečítal nejakú neobvyklú informáciu?
Neprešvihol si náhodou časový limit na transakciu?
Vyberal si si z bankomatu svojej banky alebo cudzej? Tvoja banka je Unicredit?
Reklamoval si to u svojej banky, alebo u banky, ktorej patrí bankomat?
Čo si vlastne reklamoval? Bankomat Ti nevydal žiadne peniaze a podľa lístka Ti ich vydal? Alebo Ti vydal len ich časť?
Ako si reklamoval - ústne, písomne - spísaním a potvrdením reklamácie na pobočke, mailom, podaním sťažnosti na web stránke banky alebo podaním na pošte? Žiadal si o preverenie kamerového záznamu, či si Tvoje peniaze po Tvojom odchode alebo nebodaj ešte počas Tvojej prítomnosti nevzal niekto iný? Si si istý, že Ťa vtedy niekto pri bankomate náhodou/úmyselne neoslovil/nepozdravil? Stači zlomok sekundy, mohol si zaregovať otočením hlavy, niekto načiahol ruku a bolo... By si neveril, čo všetko sa pri bankomatoch deje...
Mne raz pri bankomate nástojčivo strkal pod nos hárky s perom na podpis petície či čoho nejaký hluchonemý... Možno ním naozaj bol a možno ani nie... dnes ťažko veriť ľuďom, keď si predstavíš, koľkí nerobia, len sledujú ľudí a špekulujú, ako bezprácne prísť k peniazom... využívajúc zhon v nákupných centrách, časovú tieseň a stres náhliacich sa vyberajúcich...
http://openiazoch.zoznam.sk/cl/13898...kradnu-peniaze
Moja banka je UCB, vyberal som z VUB. Bankomat vydal cast enazi, potom sa zasekol a uzatvoril+vyhlasil poruchovy stav. Reklamoval som hned na pobocke VUB tam ma odporucili na UCB. Do UCB bola odoslana pisomna reklamacia, resp mailom so vsetkymi udajmi, ktore boli k dispozicii. UCB poslala mail o prijati a zacati reklamacneho konania. Po 30tich dnoch sa nic neudialo zo strany banky, preto patram ako sa domoct svojich penazi spat. Podla najnovsich info ktore mam, vraj este nedostali vyjadrenie z VUB, to ale neriesi nevyriesenu reklamaciu a prekrocenie lehoty.
Dakuje vopred.