Zavrieť

Porady

Ake su moznosti zivnostnika konstruktera aj vyrabat kreslene vyrobky?

Dobrý deň.
Mal by som takú otázku.
som momentálne živnosník. pracujem ako konštrukter. aké mám možnosti keby som pre spoločnosť, pre ktorú kreslím, by som dával vyrábať výrobky do inej firmy a ešte by som ich kompletizoval vo vlastných priestoroch. Poviem pravdu, že momentálne nemám financie na vyplatenie základného imania keby som chcel založiť s.r.o. a to nehovorím o akciovej spoločnosti. Staviame domček. mám ako živnostník možnosť takto fungovať keď niesom platca DPH? ďakujem za rady.
Naposledy upravil ivka70 : 28.01.17 at 17:46
5 komentárov     zbaliť
arizona http://www.porada.sk/t241041-poprosi...-podstatu.html
Gabriel 1986 Ok , prepac
ivka70 a ta spolocnost, pre ktoru kreslis, by mala zaujem takto ziskane vyrobky zaplatit?
Gabriel 1986 Áno mali by záujem to zaplatiť.skor mi ide o to či tam nieje nejaký problém že niesom platcom DPH?
ivka70 platcom DPH sa stanes, ak splnis limit, to je to posledne, co ta musi trapit
ale vyrobnu spolocnost ani na zivnost bez nejakeho zakladneho kapitalu nezalozis
ved si sprav podnikatelsky plan, daj v nom dokopy, co to bude obnasat a potom sa zamysli, co naozaj do toho ides
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Ake su moznosti zivnostnika konstruktera aj vyrabat kreslene vyrobky?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať