Zavrieť

Porady

Pedagogický asistent učiteľa, platová trieda

Dobrý deň. Pracujem ako pedagogický asistent v Mš, 100%úväzok. Mám ukončenú strednú pedagogickú školu, a 1.stupeň VŠ (učiteľstvo akademických predmetov) Chcem sa opýtať, keď som ukončila adaptačné vzdelávanie, či môžem postúpiť do vyššej platovej triedy (t.j. 9, teraz som 8) alebo je na takýto postup potrebný II.stupeň Vš? Vopred ďakujem za každú odpoveď/radu.
Naposledy upravil SimaS11 : 21.03.17 at 21:30
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    pouzi vyhladavac, pedagogicky zamestmanec sa zaraduje do PT podla dosiahnuteho karieroveho stupna ... x-krat to tu bolo zodpovedane aj s citaciami zakona a linkami na aktualne znenie
    SimaS11 Keby som tu našla odpoveď na svoju otázku, tak ju tu nepíšem. Registrovala som sa sem kvôli "porade" a nie kvôli "presmerovaniu na vyhľadávač." Teda ak mi pomôcť nechcete a nemôžete x-prvýkrát odpovedať na moju otázku, nekomentujte.
    avalik Citaj s porozumenim moju odpoved, mas tam zodpovedane to, na co sa pytas.

    A este, etiketa porady:
    Skôr ako napíšem otázku, hľadám či už rovnaká otázka na Porade neexistuje.
    V otázke a popise uvádzam všetky relevantné detaily a informácie ktoré som si už o otázke naštudoval.

    Pedagogický asistent učiteľa, platová trieda