Zavrieť

Porady

Koniec platnosti zdravotneho preukazu

Moj problem spociva v tom ze teraz v decembri mi konci platnost zdravotneho preukazu, pracujem ako predavac pokladnik v potravinach. zmluvu mam na dobu neurcitu. Tak ako pri nastupe do zamestnania som si musel zaplatit z vlastneho zdravotny preukaz, za tie roky sa nic nezmenilo a zamestnavatel ani teraz nepreplaca zdravotny preukaz. Kedze ako predavaci mame nizke mzdy, kazde euro obraciame v penazenke ako sa len da je pre mna vyhodit 20eur za nejaky zdravotny preukaz otravne, ale zial povinne kedze ako som spominal vyssie zamestnavatel nie je ochotny zdravotny preukaz preplatit. Ja sa chcem opytat na aku dobu najdlhsie moze byt preukaz vystaveny? Da sa na dlhsie obdobie ako 2 roky? Da sa na dobu neurcitu?
4 komentárov     zbaliť
lujza.j Moje decko ma.2,50 na hodinu...tiez si zaplatila.sama...10e
surrounds vzdy sa plati 20eur, neviem preco vasa dcera platila 10eur
kopretinka ja mám na dobu neurčitú.Poplatok si stanovuje doktor,to nie je dané zákonom.
lujza.j Moj chlap zadara....
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    sosak je offline (nepripojený) sosak

    sosak