Dobry den, vybrali sme si firmu ktora nam mala vyrobit kuchynsku linku. Ani nie vyrobit, pretoze majitel len objednaval vsetky sucasti kuchyne a potom ju len poskladal. Videli sme jeho pracu a ocakavali sme rovnaku kvalitu. Nespisali sme ziadnu objednavku ani zmluvu. Komunikovali sme vacsinou cez telefon alebo mail. Po zamerani sme zaplatili zalohu cez internet banking. Pan prisiel na montaz s tym ze mu dodali niektore dvierka v zlych rozmeroch,cize bolo jasne,ze kuchynu neskompletizuje. Po montazi sme zistili, ze kuchynska linka ma viacero nedostatkov. Spisali sme ich do mailu panovi, s tym ze to treba opravit. Ked to zhrniem.....ani po tretej montazi tieto nedostatky nie su odstranene. Kuchyna je nekvalitna, doskriabana, kade tade trcia srobiky, poskrabane dvierka, korpusy, vrzga, chladnickove dvere odstavaju od korpusu, nedaju sa dobre otvorit kvoli uchytkam. Myslela som ze technicke riesenie kuchyne ma nastarosti on, a ze ked sa nebudu dat pouzit nejake uchytky kvoli tomu ze zavadzaju inej sucasti kuchyne, tak ma na to upozorni. Ale nestalo sa. Teraz tvrdi ze je to moja chyba, ze som si ich vybrala ja. Po poslednej montazi od nas ziada este zaplatit 1400€. Po burlivej debate si to nechal podpisat od mojho priatela, ze to zaplatime do 24.12. Poradte mi prosim, co robit, ako sa branit. Mame mu to vyplatit a potom to riesit alebo nemame platit tie peniaze kym to neopravi? Resp.......co robit dalej, lebo on tvrdi ze to inak urobit nejde, ze on to inak nevie, preto to neopravil. Ta kuchyna je jedna katastrofa, ma milion chyb. Mozem ja vlastne reklamovat linku ked nemame zmluvu?
Pán maník je katastrofa druhá.
Hm...a ktože je katastrofa tretia ??? Odpovieš si sama, alebo mám ja ?
To koľko rokov máte vy dve katastrofy, Ty a partner ?
Lebo objednávať - komunikovať o niečom takomto chce teda solídnu odvahu.