Zavrieť

Porady

Program Omega - aktualizácia

Ahojte potrebujem pomoc v tomto smere som úplný začiatočník. V našom PC padol celý Windows (čím sa stratili všetky údaje vrátane programu Omega) a prešiel úplnou inštaláciou. Po stiahnutí programu Omega a licenčného súboru mi tento program funguje v DEMO verzii. Ako mám postupovať, aby som mohla program normálne používať? Ďakujem
Naposledy upravil ivka70 : 20.12.17 at 20:06
3 komentárov     zbaliť
evuš Nekonzultovali ste novú inštaláciu priamo s Krosom??
Simi Ď Nie nekonzultovali, program inštalácie som stiahla cez stránku www.kros.sk a nahrala licenčný súbor. Okrem pohybov na sklade sa mi nedá v ničom inom pridávať nové účtovné prípady/faktúry a pod.
evuš Dolu v pravo v Omege Ti ukazuje dátum dokedy máte balík podpory?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    volajte do krosu, uz niekolko tyzdnov funguju nie na licenych suboroch ale na licencnych cislach, ktore posielali postou
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Simi Ď Akurát som skončila hovor Ďakujem veľmi pekne za ochotu
    evuš Nato licenčné číslo som celkom pozabudla...vždy, ak treba robiť dáky zásah s programom je dobré kontaktovať priamo ich... o účtovaní a iných veciach vedia napomôcť i tí, čo s programom pracujú, ale so softvérom je dobré kontaktovať priamo Kros