Zavrieť

Porady

Stupne náročnosti práce a hmotná zodpovednosť.

Dobrý večer, chcem sa opýtať ako je to s hmotnou zodpovednosťou a výškou minimálnej mzdy. Zamestnávateľ nám s platnosťou od 1.1.2018 dal podpísať hmotnú zodpovednosť a asi ako všetci zamestnanci na Slovensku aj ja mám v zmluve uvedenú minimálnu mzdu.Tá je však z roku 2010. Dostal som aj novú pracovnú zmluvu pretože som bol zamestnaný u Fyzickej osoby / živnostník / ale zamestnávateľ ma previedol na S.R.O. -čku. Tam sa iba píše že ostáva všetko ako v pôvodnej zmluve len s rozdielom že už budem pracovať pod S.R.O. -čkou. Chcem sa teda opýtať či by v novej zmluve nemala byť uvedená aktuálna výška zmdy / keďže na pôvodnej je ako som už spomínal z roku 2010 / a vzhľadom na Hmotnú zodpovednosť by som nemal mať nárok byť zaradený do Druhého stupňa náročnosti práce. Pracujem ako skladník v železiarstve no v zmluve mám uvedené predavač.
Vopred Ďakujem za každú reakciu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Mikae je offline (nepripojený) Mikae

    Mikae
    Jedna firma u nás mala kontrolu z inšpektorátu práce a všetkým predavačkám, ktoré