Zavrieť

Porady

Som povinný zdvihnúť svoj súkromný mobil šéfovi počas práce?

Pracujem ako farmaceutický laborant v lekárni. Vedúci farmaceut odo mňa žiada, presnejšie povedané núti ma, aby som mal svoj mobil vždy pri sebe a okamžite mu ho zdvihol, keď mi volá. Musím to podľa neho urobiť aj v prípade, že som uprostred expedovania liekov a momentálnej práce s pacientom. V lekárni máme, samozrejme, i firemný telefón a v jeho dosahu vždy pracuje kolegyňa laborantka, ktorá by ho mohla zdvihnúť. Vedúci farmaceut nie je majiteľom lekárne. Ďakujem Vám za odpoveď.
4 komentárov     zbaliť
buchač Okamžite sa ani pes nevyondie.
Dáša_ Telefón počas práce nezdvíhaš iba šéfovi, alebo počas práce nezdvíhaš svoj súkromný telefón vôbec? Lebo to nedvíhanie môže mať veľa variant....
Tomas01 Nedvíham vôbec. Viem, že sú situácie- človek má blízku osobu v nemocnici, manželka na rizikovom,.... Ale nemám deti, ženu, frajerka vie, kedy mám pracovnú dobu, toľko dočká.
Nezdvíham vôbec.
Dáša_ tak potom ho vypni alebo odlož v šatni a je vybavené. ak by bolo niečo super dôležité, dozvedel by si sa to cez lužobný telefon na prevádzke
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad