Zavrieť

Porady

Faktúra, PPD, VRP

Dobry deň prajem, mam založenú sro. Predmet podnikania je Kúpa tovaru na účel jeho predaja konečnému spotrebiteľovi alebo iným prevádzkovateľom.

Keď nakupujem tovar, davam jeho do obchodu na predaj prostredníctvom komisionarskej zmluvy.
Som povinný mať registrovanú napr. Virtuálnu registračnú pokladňu?

Alebo stači keď na konci odberateľovi ( v mojom pripade bude to komisionar) vydám faktúru, a priložím k nej ručne vypísaný (alebo cez nejaku stránku) príjmovy pokladničný doklad?
A sebe necham kópiu (resp. Originál) faktúry a PPD, ktore už na konci spracuje mi účtovníčka?

Vopred ďakujem všetkym za odpovede
marjankaj A účtovníčka ti na to nič nepovedala?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kn-alka je teraz online kn-alka

    Jarka jméno mé :) kn-alka
    zaspal si dobu? pri predaji tovaru MUSÍŠ mať reg.pokladňu alebo VRP.
    Aj pri úhrade faktúry.

    výnimku majú len ZŤP, čo pri sro nie je možné.

    PPD a VPD len pri niektorých službách.

    prečítaj si §3
    https://www.zakonypreludi.sk/zz/2008-289
    Naposledy upravil kn-alka : 25.01.21 at 16:53

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.