Zavrieť

Porady

Ekasa a tržby, súkromný účet

Dobrý večer, chcela by som Vás poprosiť o radu. Som začiatočník. Mám živnostíka, ktorý má ekasu (ORP) cez ktorú robí úhrady vydaných faktúr. Mám troška zmätok ako to účtovať v JU, musím mať 2 pokladne Ekasu aj CRP prosím o radu. Potom má prijaté faktúry, ktoré hradí cez svoj súkromný účet viem že to nie je správne, ale ako to mám zaúčtovať cez pokladňu alebo ID? a čo sa týka úhrady prijatých faktúr za materiál, na ktorý ma doklad z pokladne z QR kodom to účtujem cez klasickú eurovú pokladňu? Mám zmätok v tých ekasách. Ďakujem za každú radu..
6 komentárov     zbaliť
Negoce crp je čo?
prosimporadtemi hotovostná pokladňa, ja som účtovala tržby aj výdavky z pokladne len cez jednu pokladňu, ale čítala som že ked je ekasa tak sa to robí cez priebežné položky. Neviem či som to správne pochopila, či stačí mať v jednoduchom účtovníctve len jednu eurovú hotovostnú pokladňu
Negoce zásada v účtovníctve je pokladňa, môžeš mať aj viacero pokladní ale tie musia byť naúčtovnaé cez analytiky , vieš čo sú priebežné položky?
prosimporadtemi priebežné položky viem čo sú používam pri banka-pokladňa. Ako sa to teda má účtovať - úhrada vydanej faktúry ako POZD, pokladňa ekasa, a úhrada došlej faktúry VOZD pokladňa EUR (tak ju mám nazvanú v JU)?
veronikasad cez ORP prijímate len úhradu vystavených faktur, alebo aj tržby za predaj tovaru v hotovosti ?
Príjmy účtuješ denne na základe dennej uzávierky ORP, alebo mesačne - na základe reportu z FS ?
Infaphy <a href=http://zithromax.mom>buy methotrexate 2 5 mg no rx overnight</a> the first step toward wresting control from the extremistsГў
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.