Zavrieť

Porady

POTREBUJEM POMOC...Som úplna začiatočníčka a chcela by som podnikať...POMôŽETE MI?

Prajem príjemný deň...

Potrebovala by som Vašu pomoc. Momentálne som študentka SŠ (odbor - všeobecná ekonomika). V priebehu budúceho roka by som chcela začať podnikať v STAVEBNÍCTVE (murárstvo, pokrývačstvo, izolatérstvo, podlahárstvo). Neviem či by bolo lepšie založiť si živnosť alebo obchodnú spoločnosť. Na poskytovanie týchto služieb by som chcela zamestnať 3 ľudí, účtovníctvo a administratívne záležitosti by som riešila ja. Skúske mi poradiť ako by to bolo podľa Vás najlepšie...

Ďakujem...
Naposledy upravil adriannka : 31.10.06 at 14:42
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    victoria je offline (nepripojený) victoria

    victoria
    Najprv si musíš povedať či chceš ísť do podnikania sama alebo vás bude viac spoločníkov. Pokiaľ budeš iba sama je výhodnejšia živnosť z hľadiska prvotných nákladov - poplatkov, nemusíš vkladať vklad základného imania, avšak ručíš celým svojím majetkom v prípade neúspechu.
    Ak sa bude jednať o založenie obchodnej spoločnosti musíš počítať s vyššími nákladmi čo sa týka poplatkov, ale tiež s vkladom do základného imania, ktorý je v tvojom prípade, teda prípade jedného spoločníka min. 30 000 sk na začiatok.

    marcik je offline (nepripojený) marcik

    stale v práci marcik