Zavrieť

Porady

zamestnanec / zivnostnik / sro - co je vyhodnjesie ?

Dobry den,,
pracujem vo firme, kde mam moznost vybrat si, ci budem priamo zamestnany, ci mi budu platit za sluzby ako zivnostnikovi alebo s.r.o-cke. Chcel by som sa spytat, co je z tohto najvyhodnejsie? Cital som dake prispevky tu na porade a prislo mi, ze najvyhodnejsia je s.r.o.cka ..
ake su plusy/minusu jednotilivych volieb ? resp ako zvolit co najlepsiu moznost ?

Taktiez som sa docital ze je vyhodne zalozit s.r.o.,, kde by som bol zaroven konatelom a dostaval nejaku minimalnu odmenu.. Ale ako dostat potom peniaze z s.r.o.cky legalne von pre moje pouzitie, aby bola co najmensia dan atd?

som v tychto veciach laik tak ma plz neukrizujte :-)

dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času